Nemen jullie ook eigen ontwerpen van klanten aan?
Ja zeker, wij kijken en denken graag mee om het idee werkelijk te maken.
Aan welke landen leveren jullie?
Op dit moment leveren wij naar Nederland, België en Duitsland.
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Nee, dit hebben wij niet.
Al onze producten staan op de site.
Vaak hebben wij wel exclusive producten als wij op een markt staan.
Kijk voor de volgende markt op onze home pagina of volg ons op instagram
Hoe kan ik betalen?
Bancontact:
Meest gebruikt in België.
Betalen via factuur:
Alléén voor bedrijven.
Creditcard:
Alle landen
iDEAL:
Veilig betalen met iDEAL.
Klarna (Betaal later):
Nederland, België en Duitsland
PayPal:
Alle landen
SOFORT Banking:
Duitsland en andere landen.
Wat is de leveringstermijn?
Wij proberen binnen 3 a 5 dagen het pakketje af te geven aan een postbedrijf.
Onze producten worden op bestelling gemaakt.
Ik ben mijn kortingscode vergeten toe te voegen?
Van zodra de bestelling geplaatst is, kunt u helaas de kortingscode niet meer toepassen.
U kunt wel altijd een nieuwe bestelling plaatsen en op dat moment uw kortingscode gebruiken zolang deze geldig is.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dat kan in. U kunt het pakketje afhalen in Etten-Leur.
Dit kunt u aangeven bij het kopje "verzending" tijdens het bestelen.
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Het is niet mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. U kunt bestellen via onze webshop, via een DM op onze social media, of door ons een email te sturen naar info@up2geek.nl
Ik heb geen ontvangst bevestiging ontvangen?
Zodra de bestelling bevestigd is, wordt er automatisch een bevestigingsmail verstuurd. Als u deze niet binnen 24 uur ontvangen heeft, gelieve uw spam te controleren. Mogelijk is onze bevestiging hierin terecht gekomen. Zo niet, neem gerust contact met ons op via het contactformulier. Vermeld de dag (eventueel het uur) van bestelling als ook een korte omschrijving van de artikelen. Wij kijken dit graag voor u na.
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Wij nemen veel producten niet retour omdat het een gepersonaliseerde product is. Mocht er toch iets mis zijn met het product laat het ons weten en wij zoeken een passende oplossing.
Kan ik nog iets toevoegen/wijzigen aan mijn bestelling?
Wilt u na uw bestelling nog een wijziging aanbrengen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via onze contactkanalen. Wij kijken dan of de wijziging nog mogelijk is. U kunt ons onder andere bereiken via info@up2geek.nlÂ
Een artikel dat vorige keer besteld werd, kan ik niet meer terugvinden.
Wanneer het artikel niet meer op de website staat is het tijdelijk niet meer beschikbaar of misschien uit het assortiment. Stuur gerust een mailtje naar info@up2geek.nl  met de vermelding van het artikel dat u besteld had of wenst en wij bekijken graag wat de mogelijkheden zijn.