Retourneren

Welkom tekst

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt, of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft recht uw bestelling zonder opgave van reden te annuleren*.

U heeft na annuleren 14 dagen om uw product retour te sturen. Valt de 14e dag in het weekend of op een feestdag? Dan eindigt de bedenktijd op de eerstvolgende werkdag. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruikt maakt van uw herroepingsplicht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indienrederwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via onderstaande formulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde ontvangen is.
Mocht het product beschadig zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

*Op maat gemaakte artikelen of speciaal voor de klant aangepaste artikelen en stickers kunnen niet worden geruild.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@up2geek.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, via info@up2geek.nl of via whatsapp. Wij proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Socialmedia

Volg ons op de socialmedia kanalen.